-35% teise eseme puhul. Kasutage allahindluskoodi: LELOSI35

KKK

Üldised küsimused

Soovin osta toodet, mis on kodulehel välja müüdud. Millal on see uuesti saadaval?
Valige soovitud toote juures oma suurusele ja klõpsake nuppu TEATA MIND. Kui kaup on tagasi laos, saadetakse teile e-kiri.
Kuidas ma tean, millist suurust valida?
Kasutage valikul suurustabelit, mille leiate veebipoes iga toote juurest. Kui te isegi pärast tabeliga tutvumist ei suuda otsustada, millist suurust valida, võite saata meile e-kirja oma mõõtudega aadressile info@lelosi.ee ja me aitame hea meelega.
Kas LELOSI retuusid sobivad rasedatele?
LELOSI klassikalised retuusid on kõrge vöökohaga, väga venivad ja mittepiiravad. Sellepärast paljud rasedad neid armastavadki. Oleneb muidugi ka kehast ja kõhu suurusest. Raseduse esimesel poolel sobib teile suure tõenäosusega suurus, mida tavaliselt kannate, kuid viimastel kuudel soovitame valida ühe numbri võrra suurema. Me ei soovita Move kollektsiooni retuuse, kuna need võivad kompressiooniefekti tõttu kõhule survet avaldada.
Kas LELOSI retuusid sobivad intensiivseks treeninguks?
Treenimiseks sobivad enim meie Move kollektsiooni tooted. Need on mõeldud just selleks, kuna materjalil on kompressiooniefekt ja materjal on vastupidavam ning sellel on ka tugevamad õmblused. Klassikalised LELOSI retuusid ei sobi intensiivseks treeninguks, kuna nende äärmiselt pehme materjali tõttu võivad need surve all kannatada. Igapäevaseks mugavuseks soovitame klassikalisi retuuse.
Te pakute nii palju erinevaid retuuside kollektsioone. Kuidas valida endale sobivaim?
Oleme teile koostanud juhendi, mis tutvustab erinevate retuusikollektsioonide erinevusi ja omadusi. Oleme kindlad, et see aitab teil teha parima valiku. Leiate selle lingilt.
Kuidas peaksin LELOSI riideid hooldama ja pesema?
Juhendi ja info tekstiilihoolduse kohta leiate iga toote juurest.
Üldiselt soovitame pesta õrna programmiga 30 kraadi juures.
Enne pesemist tuleks rõivad keerata pahupidi.
Kuivatamine kuivatis ei ole lubatud. Rannarätikud on erand.
Ma ei soovi enam reklaamposti saada. Kuidas uudiskirja tellimisest loobuda?
Uudiskirja tellimusest loobumiseks või e-kirjade saatmise sageduse reguleerimiseks klõpsake reklaamuudiskirja jaluses olevat nuppu "tühistage tellimus".

Kohaletoimetamine

Millal võin oodata oma tellimuse kohaletoimetamist, kui maksan selle eest täna?
Anname endast parima, et panna tellimused teele kahe tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Kampaaniate ja soodusmüükide perioodil võib tarneaeg pikeneda, kuid me püüame alati kõik tellimused võimalikult kiiresti teele saata. Peale tellimuse väljastamist meie laost sõltub tarneaeg valitud kullerteenusest.
Millist kohaletoimetamisteenust te pakkide saatmiseks kasutate ja mitu päeva pean ootama, kuni tellimus kohale toimetatakse?
Ostu vormistamisel on teil võimalus kullerteenus ise valida. Saadaolevaid kullereid, saatmishindu ja orienteeruvat tarneaega näete sellelt lingilt. Kahjuks ei saa me mõjutada kohaletoimetamise kiirust, kui pakk on meie laost lahkunud. Võite alati meiega ühendust võtta, kui teil tekib saadetisega probleeme. Andke meile olukorrast teada aadressil info@lelosi.ee ja me aitame teid nii hästi kui suudame.
Kust ma leian oma paki jälgimiskoodi?
Kui teie tellimus on saatmiseks valmis, saate tellimuse vormistamisel sisestatud e-posti aadressile kinnitussõnumi koos paki jälgimiskoodiga. Selle numbri abil saate jälgida kohaletoimetamise edenemist valitud kullerteenusepakkuja veebisaidil.
Kas ma saan oma tellimuse pakiautomaati tellida?
Kahjuks otse pakiautomaati pole oma tellimust võimalik tellida. Selle saate kullerteenusepakkujaga ise kokku leppida, esitades neile jälgimiskoodi, mis saadeti teie e-posti aadressile.

Tellimus ja maksmine

Kuller ei esitanud mulle pakki üle andes arvet. Kas see on OK?
Kullerid arveid ei väljasta ja seda pole ka paki sees. Pärast paki edukat kohaletoimetamist saadetakse arve automaatselt teie e-posti aadressile.
Miks ma ei saa oma tellimusele sooduskoodi rakendada?
Ühe ostu kohta saate kasutada ainult ühte sooduskoodi. Kui olete sooduskoodi juba sisestanud, ei saa te teist lisada. Samuti on võimalik, et teie ostukorvi toodetele sooduskood ei kehti.
Kuidas oma tellimusele kinkekaarti rakendada?
Kinkekaardi koodi saate sisestada ostu vormistamise teises etapis, selleks ettenähtud jaotises. Peate sisestama kõik koodi märgid õigesti. Kui teil tekib probleeme, andke meile teada aadressil info@lelosi.ee ja me aitame teid meeleldi.
Minu kinkekaart on aegunud, kuna seda pole aasta jooksul pärast ostu kasutatud. Mida ma saan nüüd teha?
Pikendame Teie kinkekaardi kehtivusaega. Palun saatke meile oma kinkekaardi kood aadressile info@lelosi.ee ja me aitame teid.
Kui tellin digitaalse kinkekaardi, kas saan selle kohe kätte?
Kui tellite digitaalse kinkekaardi ja maksate selle eest kohe, saadetakse see Teie e-mailile 1-2 tööpäeva jooksul.
Millised on veebisaidil saadaolevad makseviisid?
Veebilehel toetatud makseviisid on pangakaart ja pangaülekanne.
Soovin saada oma tellimuse eest arvet firma nimele. Kuidas ma seda teha saan?
Saatke meile oma ettevõtte täielik teave ja tellitavate toodete loend aadressile info@lelosi.ee ja me saadame teile ettemaksuarve. Saame rakendada samu soodustusi, mis on arve koostamise hetkel kodulehel saadaval. Juba sooritatud veebiostu arvet ei ole võimalik muuta.
Tegin just tellimuse, kuid tegin vea ja soovin tellimust muuta või tühistada. Mida ma teha saan?
Andke meile oma soovist kohe teada aadressil info@lelosi.ee. Kui teie tellimust pole veel teele pandud, tühistame selle või muudame toote suurust, kui see veel saadaval on.

Tagastamine ja vahetus

Saadud riiete suurus ei sobi mulle. Kas ma saan need ümber vahetada? Kuidas pean edasi toimima?
Ümbervahetamise võimalus on meil täitsa olemas. Selleks tellige endale sobiv suurus uue tellimusena ja vana toote tagastamiseks ja raha tagasi saamiseks minge aadressile. järgige etteantud juhiseid. Kui vorm on täidetud juhatatakse teid kullerfirma veebilehele, kus saate tagastuse ise organiseerida. Kui vajate abi, võite meiega ühendust võtta aadressil info@lelosi.ee ja me aitame teid meeleldi.
Saadud esemed ei sobi mulle. Kas ma saan need tagastada? Kuidas edasi toimida?
Kui te ei ole toodetega rahul, saate need tagastada. Täitke tagasimaksetaotlus sellel lingil. Sealt saate kogu vajaliku info. Kui vajate abi, võite meiega ühendust võtta aadressil info@lelosi.ee ja me aitame teid meeleldi.
Saadud tooted on kahjustatud. Mida ma teha saan?
Palun tehke kahjustustest fotod ja saatke need aadressile info@lelosi.ee. Palun lisage oma andmed ja tellimuse või arve number. Anname endast parima, et probleem lahendada teile kõige sobivamal viisil.
Sain vale toote. Mida ma teha saan?
Palun pildistage valesti saabunud tooted ja saatke need aadressile info@lelosi.ee. Palun lisage ka oma andmed ja tellimuse või arve number. Anname endast parima, et probleem lahendada teile kõige sobivamal viisil.
Mõned tooted on mu tellimusest puudu. Mida ma teha saan?
Saatke puuduvate toodete nimetused aadressile info@lelosi.ee ja me hoolitseme selle eest, et saaksite need võimalikult kiiresti kätte. Lisage e-kirjale ka oma andmed ja tellimuse või arve number, et teie kaebus saaks võimalikult kiiresti lahendatud.
Täidan teie kodulehel olevat tagastusvormi, kuid ma ei tea oma tellimuse numbrit. Kust seda leida?
Tellimuse numbri saatsime teie e-mailile pärast tellimuse vormistamist. Kui te ei leia seda, saatke meile sõnum aadressile info@lelosi.ee ja me aitame teid meeleldi.
Millal saan raha tagasi/ tooted, mida soovisin ümber vahetada?
Toodete ümbervahetus/ raha tagastus võib võtta kuni 14 tööpäeva. Kui oleme teie tooted kätte saanud ja paki üle kontrollinud, käsitleme teie taotlust esimesel võimalusel.