KKK

Üldised küsimused

Soovin osta toodet, mis on kodulehel välja müüdud. Millal on see uuesti saadaval?
Vali soovitud toote lehel omale sobiv suurus ning klõpsa nuppu TEAVITA MIND. Kui kaup on tagasi laos, saadame sulle e-kiriga teavituse.
Kuidas ma tean, millist suurust valida?
Suuruste tabeli leiad veebipoes iga toote juurest. Kui sa peale tabeliga tutvumist ei ole endiselt kindel, millist suurust valida, võid saata meile e-kirja oma mõõtudega aadressile info@lelosi.ee ja aitame sind hea meelega.
Kas LELOSI retuusid sobivad ka rasedatele?
LELOSI klassikalised retuusid on kõrge vöökohaga, väga venivad ja mugavad. Sellepärast paljud rasedad naised neid ka armastavad. Oleneb muidugi ka kehast ja kõhu suurusest. Raseduse esimesel poolel sobib suure tõenäosusega suurus, mida tavaliselt kannad, kuid viimastel kuudel soovitame valida ühe numbri võrra suurema suuruse. Me ei soovita rasedatele Move kollektsiooni retuuse, sest need võivad kompressiooniefekti tõttu kõhule survet avaldada.
Kas LELOSI retuusid sobivad intensiivseks treeninguks?
Treenimiseks sobivad kõige paremini meie Move kollektsiooni tooted. Need on mõeldud just sportimiseks, sest materjalil on kompressiooniefekt, see on vastupidavam ning tugevamate õmblustega.
Valikus on nii palju erinevaid retuuside kollektsioone. Kuidas valida endale sobivaim?
Oleme sinu jaoks koostanud juhendi, mis tutvustab meie retuusi kollektsioonide erinevusi ja omadusi. Oleme kindlad, et see aitab sul teha parima valiku. Leiate selle lingilt.
Kuidas LELOSI riideid hooldada ja pesta?
Juhendi ja info tekstiilihoolduse kohta leiad iga toote juurest.
Üldiselt soovitame pesta meie tooteid õrna programmiga 30 kraadi juures.
Enne pesemist tuleks riided keerata pahupidi.
Kuivatamine kuivatis ei ole lubatud. Rannarätikud on erand.
Ma ei soovi enam reklaamposti saada. Kuidas uudiskirja tellimisest loobuda?
Uudiskirja tellimusest loobumiseks või e-kirjade saatmise sageduse reguleerimiseks klõpsake uudiskirja jaluses olevat nuppu "tühistage tellimus".

Kohaletoimetamine

Millal võin oodata oma tellimuse kohaletoimetamist?
Anname endast parima, et panna tellimused teele kahe tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Kampaaniate ja soodusmüükide perioodil võib tarneaeg olla veidi pikem, kuid me püüame alati kõik tellimused võimalikult kiiresti teele saata. Peale tellimuse väljastamist meie laost sõltub tarneaeg valitud kullerteenusest.
Millist transporditeenust te pakkide saatmiseks kasutate ja mitu päeva pean ootama, kuni tellimus kohale toimetatakse?
Ostu vormistamisel on sul võimalus kullerteenus ise valida. Saada olevaid kullereid, saatmishindu ja orienteeruvat tarneaega näete sellelt lingilt. Kahjuks ei saa me mõjutada kohaletoimetamise kiirust, kui pakk on meie laost lahkunud. Võid alati meiega ühendust võtta, kui sul tekib saadetisega probleeme. Anna meile olukorrast teada aadressil info@lelosi.ee ja me aitame sind nii hästi kui suudame.
Kust ma leian oma paki jälgimiskoodi?
Kui sinu tellimus on saatmiseks valmis, saad tellimuse vormistamisel sisestatud e-posti aadressile kinnituse koos paki jälgimiskoodiga. Selle numbri abil saad jälgida kohaletoimetamist valitud kullerteenusepakkuja veebilehel.
Kas ma saan oma tellimuse pakiautomaati tellida?
Kahjuks otse pakiautomaati pole oma tellimust võimalik hetkel veel tellida. Selle saad kullerteenusepakkujaga ise kokku leppida, esitades neile jälgimiskoodi, mis saadeti sulle e-posti aadressile.

Tellimus ja maksmine

Kuller ei andnud mulle pakki üle andes arvet. Kas see on OK?
Kullerid arveid ei väljasta ja seda pole ka paki sees. Pärast paki edukat kohaletoimetamist saadetakse arve automaatselt sinu e-posti aadressile.
Miks ma ei saa oma tellimusele sooduskoodi rakendada?
Ühe ostu kohta saad kasutada ainult ühte sooduskoodi. Kui oled sooduskoodi juba sisestanud, ei saa sa teist lisada. Samuti on võimalik, et sinu ostukorvi toodetele see sooduskood ei kehti.
Kuidas oma tellimuses kinkekaarti kasutada?
Kinkekaardi koodi saad sisestada ostu vormistamise teises etapis, selleks ettenähtud jaotises. Kui sul tekib probleeme, anna meile teada aadressil info@lelosi.ee ja me aitame sind meeleldi.
Minu kinkekaart on aegunud, sest seda pole aasta jooksul pärast ostu kasutatud. Kas ma saan midagi teha?
Ära muretse! Pikendame sinu kinkekaardi kehtivusaega. Palun saada meile oma kinkekaardi kood aadressile info@lelosi.ee ja me aitame sind.
Kui tellin digitaalse kinkekaardi, kas siis saan selle kohe kätte?
Kui tellite digitaalse kinkekaardi ja maksad selle eest kohe, saadetakse see sinu e-mailile 1-2 tööpäeva jooksul.
Millised on veebisaidil kasutusel olevad makseviisid?
Veebilehel toetatud makseviisid on pangakaart ja pangaülekanne.
Soovin saada oma tellimuse eest arvet firma nimele. Kuidas ma saan seda teha?
Saada meile oma ettevõtte info ja tellitavate toodete loend aadressile info@lelosi.ee ja me saadame sulle ettemaksuarve. Saame sulle rakendada samu soodustusi, mis on arve koostamise hetkel kodulehel saadaval. Juba sooritatud veebiostu arvet ei ole võimalik muuta.
Tegin just tellimuse, kuid tegin vea ja soovin tellimust muuta või tühistada. Mida ma teha saan?
Anna meile oma soovist kohe teada aadressil info@lelosi.ee. Kui sinu tellimust pole veel teele pandud, tühistame selle või muudame toote suurust, kui see veel saadaval on.

Tagastamine ja vahetus

Saabunud riiete suurus ei sobi mulle. Kas ma saan need ümber vahetada? Kuidas pean edasi toimima?
Selleks telli endale sobiv suurus uue tellimusena ja vana toote tagastamiseks ja raha tagasi saamiseks mine aadressile. Järgi etteantud juhiseid. Kui vorm on täidetud juhatatakse sind kullerfirma veebilehele, kus saad tagastuse ise organiseerida. Kui vajad abi, võid meiega ühendust võtta aadressil info@lelosi.ee ja me aitame sind meeleldi.
Saabunud esemed ei sobi mulle. Kas ma saan need tagastada? Kuidas edasi toimida?
Kui sa ei ole toodetega rahul, saad need tagastada. Täida tagasimaksetaotlus sellel lingil. Sealt saadkogu vajaliku info. Kui vajad abi, võid meiega ühendust võtta aadressil info@lelosi.ee ja me aitame sind meeleldi.
Saabunud tooted on kahjustatud. Mida ma teha saan?
Palun tee kahjustustest fotod ja saada need aadressile info@lelosi.ee. Palun lisa oma andmed ja tellimuse või arve number. Anname endast parima, et probleem lahendada sulle kõige sobivamal viisil.
Sain vale toote. Mida ma teha saan?
Palun tee pilti valesti saabunud toodetest ja saada need aadressile info@lelosi.ee. Palun lisa ka oma andmed ja tellimuse või arve number. Anname endast parima, et probleem lahendada sulle kõige sobivamal viisil.
Mõned tooted on mu tellimusest puudu. Mida ma teha saan?
Saatke puuduvate toodete nimetused aadressile info@lelosi.ee ja me hoolitseme selle eest, et saaksite need võimalikult kiiresti kätte. Lisage e-kirjale ka oma andmed ja tellimuse või arve number, et teie kaebus saaks võimalikult kiiresti lahendatud.
Täidan teie kodulehel olevat tagastusvormi, kuid ma ei tea oma tellimuse numbrit. Kust seda leida?
Tellimuse numbri saatsime teie e-mailile pärast tellimuse vormistamist. Kui te ei leia seda, saatke meile sõnum aadressile info@lelosi.ee ja me aitame teid meeleldi.
Millal saan raha tagasi/ tooted, mida soovisin ümber vahetada?
Toodete ümbervahetus/ raha tagastus võib võtta kuni 14 tööpäeva. Kui oleme teie tooted kätte saanud ja paki üle kontrollinud, käsitleme teie taotlust esimesel võimalusel.